A6LFX/A6MFX AT Kia Sorento
Skrzynia biegów produkowana jest w Korei Południowej. Sygnowana
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów |
Montowana w samochodach |
Premiera |
Waga |
Ilość biegów |
Ilość sprzęgieł |
TCT
|
2010 | 81 kg | 6 biegów | 2 suche sprzęgła | |
PDK
|
dla |
1983* (pierwszy raz tę skrzynię zamontowano w 1983r. w wyścigowym modelu 962; w tych nowoczesnych zasada działania została ta sama) |
120 kg | 7 biegów | 2 sprzęgła mokre |
EDC
|
2010 | 82 kg | 6 biegów | 2 sprzęgła suche | |
DSG
|
|
2010 | 94 kg lub 109 kg (4x4) |
7 biegów | 2 sprzęgła mokre |
PowerShift
|
|
2008 | 81 kg | 6 biegów | 2 sprzęgła mokre |
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów |
Montowana w samochodach |
Moment obrotowy |
Polecany olej |
Zużycie paliwa mniejsze |
Pojemność skrzyni |
TCT
|
350 Nm |
RAVENOL DCT/DSG Fluid |
10 % | 1,9 litra | |
PDK
|
dla |
500 Nm
|
RAVENOL DCT/DSG Fluid |
9 % | 5,2 litra |
EDC
|
240 Nm |
RAVENOL DCT/DSG Fluid |
17 % | 1,7 litra | |
DSG
|
|
350 Nm |
RAVENOL DCT/DSG Fluid |
8 % | 7,2 litra |
PowerShift
|
|
450 Nm |
RAVENOL DCT/DSG Fluid |
13 % | 5,8 litra |
Tak bardzo podobne w zasadzie działania i tak bardzo różne w rozwiązanich technicznych. Masz pytania napisz ?
Robert Handzel
Komentarze
Może dodatkowa kolumna ze stopniem awaryjności?
Może dodatkowa kolumna ze stopniem awaryjności?